Tuesday, March 6, 2012

Македонија произведува безбедна храна но граѓаните истата многу малку ја консумираат. 

Податоците на институтот за јавно здравје покажуваат дека децата во основните и средни учулишта главно јадат брза храна и газирани пијалоци.  
„За да се создаде навика за здрава исхрана треба да се тргне од најмалите.„ ова е мотото под  кое Виталија ги лансира своите најнови производи наменети за најмладите .
 Во нашето училиште беше направена работилница  од страна на стручниот тим на Виталија  со што учениците од шестите одделенија беа запознаени со здравата и правилна исхрана и со богатата палета на  нивни производи .



 

1 comment:

  1. Јас сум Артур Борис жител / државјанин на Република Руски. Јас имам 52 години, претприемач / бизнисмен. Еднаш имав потешкотии во финансирањето на мојот проект / бизнис, ако не и за мој добар пријател кој ме запозна со г-дин Бенџамин Ли за да добијам заем во вредност од 250.000 УСД од неговата компанија. Кога контактирав со нив, беа потребни само пет работни дена за да го завршам мојот процес на заем и да се префрлам на мојата сметка. Дури и со лоша кредитна историја, тие сепак ја нудат својата услуга за вас. Тие исто така нудат сите видови на заем, како што се деловни заеми, домашни заеми, лични заеми, автомобилски заеми. Не знам како да им се заблагодарам за она што го направија за мене, но Бог ќе ги награди според славата на неговото богатство. Доколку ви треба итна финансиска помош, контактирајте со нив денес преку е-маил Lfdsloans@outlook.com Информации за WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ReplyDelete